mars 18, 2008

Sen kommer...

....sovrummet vårt... Renoveringen av sovrummet påbörjades för ca 2 år sen men det är inte färdigt än!! Det lät kanske lite konstigt... Anledningen till att jag inte tycker det är färdigt är för att det inte finns några tavlor på väggarna och att ett litet skrivbord ska inköpas när jag hittar ett som jag gillar!!! Min filosofi är att inte slänga upp några tavlor eller köpa något som man inte gillar, så därför är det inte färdigt...

Ni får titta in till oss om ni vill ändå....

Är ni förvånade över att det finns ljuslyktor i sovrummet... Man kan tro den är randig i glaset men det är den inte...

Spegeln som ni ser har varit min mormor och jag älskar den bara pga att det har varit hennes...

Här ser ni vad jag läser innan mina blå ögon blir mindre och mindre...
Denna gamla klocka har varit min sambos farmor...den funkar inte men det är lite mysig men samtidigt vet jag inte var jag ska ha den... Så den får vara i sovrummet så länge....
Lite nallar har hamnat i denna fina trälåda som jag har inhandlat hos me and my home (Tack Sofia!). En super mysig webshop...
"Matte", du måste ta kort på mig vid min klösbräda... Står i ett hörn i sovrummet!
Det var allt för denna gången... En vacker dag när jag hittar något till mina väggar får ni se det! Ni kanske har några tips...
Tack för att ni ville titta in...
Kjamis

7 kommentarer:

Sofia på Me and my home sa...

NU hittade jag hit!! :)
Vad mysigt du har det... och lilla Ester - så go!
Stoppar in en länk till dej hos mej också! :) Kram!

Lilla Blanka sa...

Hej Cattis!
Förlåt att jag inte svarar förrän nu...! Det har varit lite smått kaotiskt med alla kommentarer på sistone...Tack snälla för besöket i min blogg, och dina snälla ord..vad gullig du är!
Självklart får du länka till mig..jag blir bara jätteglad!
Jag har kollat i din blogg nu och måste säga att den är jättemysig..! Är säker på att du kommer trivas i Bloggvärlden och vill passa på att önska dig Välkommen!
Kram
Mia

Maria sa...

Mysigt sovrum, vacker färg på väggen, är det beige eller????
Känns så ombonat och snyggt med trämöblerna till!

Linda -Galleri Palla sa...

Kul att blanda gammalt o nytt. Brukar bli mysigast så. Kram o glad påsk!

Cattis sa...

Sofia: Tack så mycket för dom fina orden och kul att du hittade hit!!

Inredningsgalen: Ja det är beige och sen är där en "brun" fondvägg...:) Tack så mycket!

Linda P: Ja det är mysigt men måste ta sig en funderare var man ska ha dom bara och om du passar in... Får fundera lite mer på klockan!

Hem och Lycka sa...

Finfina bilder, härlig blogg du har! Minns inte om jag skrev det inne på Hwita Rum men visst får du länka mig, jag gör detsamma för dig. Kram!

www.gottablandat.wordpress.com sa...

åååh så mysigt sovrum! Jättefiiiiiiiint!