december 07, 2008

Ber om ursäkt från...

...min lilla frånvaro här på bloggen!
Men det lovar jag ska bli ändring på...

Anledningen till min frånvaro är att min
sambo har kommit hem från sin FN-tjänstgöring
och det tycker jag är en giltig anledning...
Hoppas ni också tycker det!!

Igår hade vi lite inflyttningsfest här och det
var jättekul!! Alla trivdes, skrattade och var
glada... Sen fick vi jättefina presenter till vår nya
lya och dom bugar vi och tackar för!! Lovar att
ni kommer att få se dom här inne på bloggen
när dom är utplacerade i lägenheten.

Idag är det exakt 2 veckor tills vi befinner hos
på en två veckors semester på Fuerta Ventura.
Jag riktigt längtar till att få lite egentid med min sambo
och få njuta av lite värme...men nog tjatat om det!!

Lilla kissen blev jätteglad när sambon kom hem och
hon får än en gång vara liten modell här. Denna gången
blev det ett litet juligt motiv....

Önskar er en riktigt mysig 2:a advent också...

Vi ses snart igen...jag lovar!!

Kjamis

5 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

Jag vill se!!!! Så klart! men vet du vad.... jag skymtar den redan nu bakom kissen..... kulor är jättefint!

och vad mysigt det lät med en resa, sand mellan tårna på riktigt för dig i jul.......

Kram L

Helen sa...

Tycker att det låter som ett riktigt giltigt skäl att vara lite frånvarande!

Anonym sa...

Tack så mycket för i lördags. Det var jättetrevligt :-)

Kram Angelina

Anonym sa...

Du har fått en utmärkelse! Kolla i min blogg!

Anonym sa...

Du har fått en utmärkelse! Kolla i min blogg!