januari 08, 2009

Då var man...

...hemma igen från en helt underbar resa
Fuertaventura i hela 14 dagar.
Vi hade en regning dag och 2 molninga dagar under
vår vistelse där och sen var det bara sol,
sol och sol... Härligt och skönt så lite brun
har man blivit!


Har inte fått in alla bilder på datorn men
tänkte jag ville visa några så här kommer några
stycken och även lilla jag fastnade på nån...
Hoppas ni orkar kolla på alla...



Och nu är man tillbaka i kalla Sverige igen
och har börjat jobba igen... Kan inte fatta
att denna resa man har sett fram emot så länge
är över och man är hemma!
Men kort och gott var det en härlig semester
tillsammans med min kärlek!!!

Det var allt för ikväll!!


Kjamis

6 kommentarer:

Nettan sa...

Välkomen hem !!
Det ser helt underbart ut....kan tänka mig att det inte var så kul att komma hem .... ;0)

Ser ännu mer fram emot min resa som kommer om 7 1/2 mån., men den som väntar på ngt. gott....

Kram Nettan

Anonym sa...

hej hej...

Tycker lätt att killen i poolen var snyggast....

Cattis sa...

Va bra att du tycker du var snygg själv, älsklingen min!!!

Anonym sa...

Hej!
Vilka fina bilder, ni ser ut att ha haft det bra :) Kram Tina

Anonym sa...

Vilka härliga bilder! Är sååå avundsjuk på er som fick komma iväg, ta en paus ihop och bara njuta av nu-et! Det var ni värda =)
Kram, Sara

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så härligt! Sol och värme - underbart. Nu är det bara att börja planera inför nästa resa... ;-)

Svårt det där med inbjudningskort. Man sänder ju så sällan sådana, så man tänker liksom lika sällan ut några bra idéer. Men ju enklare man gör dem desto bättre brukar det bli...

Hoppas du har en riktigt fin start på veckan!