februari 16, 2009

Då var det dags att visa...

...vårt nyrenoverade sovrum.
Fortfarande lite småsaker som inte är färdiga
men nu visar jag rummet ändå....

Istället för vitt i sovrummet som var
bestämt blev det grått och det tycker jag
blev mycket bättre än vitt faktiskt.

Den efterlängtade rullgardinen/gardin är
på plats och min personliga åsikt är att det
blev sååå snyggt...gillar den skarpt!

Vi eller mestadels min sambo har renoverat allt
förutom golvet som vi hade en firma som
slipade och lackade till oss. Blev som ett helt nytt
och snyggt golv!

Det är väl i stora drag vad som har renoverats
förutom lite nya detaljer i rummet som har inhandlats...


Är väldigt nöjd som ni kanske kan förstå...
Nu är det bara lite andra detaljer som ska
få komma till sin rätt så är rummet helt perfekt!

Det var allt för ikväll!!


Kjamis

10 kommentarer:

Titti underkalas-eken sa...

Men vad fint det blev! Jättemysigt! Jag gillade speciellt gardinen med ränderna och att golvet blev så ljust av slipningen, allt var väldigt fint!! Kul att få se! Kram Titti

Anonym sa...

Instämmer med föregående talare :D ser jättemysigt ut Cattis!
Kram Annalena

Anonym sa...

Vad snyggt det blev:) De gamla golven blir så fina när man slipar dom... Kram Tina

Nettan sa...

Himla snyggt det vart....förstår att ni sover som Prins & Prinssesa =0)
Cool rullgardin..
Kram Nettan

Anonym sa...

Kan ju inte annat än att hålla med föregående talare! ;) Golvet gillar jag mycket o gardinen! ;) Kram

Anonym sa...

Va fint det blev, det förstår jag att ni blev nöjda med :-)

Kram Angelina

Anonym sa...

Det har blivet jättefint. Vilket lyft det blev.
Då sover ni gått nu eller??? ;)

Anonym sa...

Så fint det blivit!!!

sand mellan tårna sa...

Tjusigt sovrum, gardinen var jättesnygg!!!!

Vad spännande att se dina köksmöbler.... vad valde ni för bord? *nyfiken* vi målade om vårat.... måste kika in här i slutet av veckan och se om du visar upp något.... hihi... skall jobba hela veckan, så det blir inga besök hos någon, får se om jag hinner att uppdatera själv....

Kram Linda

ägarinnan talar sa...

Va härligt Cattis.. Förstår att du är nöjd.. Ni kommer att må bra i det härliga rummet..
kram Bitte