september 11, 2010

Det finns en...


...färg som jag gillar väldigt mycket... Jag blir så glad av den på nått sätt!!
Den finns i nån form och nyans i alla mina rum... Basfärgerna är svart, grått och vitt i min lilla lägenhet och därför gillar jag att man kan pigga upp det med en färgklick!!
Här kommer en några bilder med denna underbara färg....







Borde kanske byta ut färgen när hösten närmar sig men jag vet inte vilken färg det skulle vara... Har ni några tips???

Tackar så mycket för hjälpen med fåtöljen!! Snart kommer det att beställas ett nytt....
Kjamis


5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Varför byta färg om man gillar den? Jag menar, bara för att det är höst? Jag gillar blått och det får hänga med året runt!:)
Jag kan ju säga att det ska bli himla skönt att tillbringa en vecka på Rhodos nu!:) Men sedan hoppas jag att jag samlat tillräckligt med energi för att orka ta tag i en del saker här hemma!:)
Ha det bra!
Kram

Helen sa...

Om du vill byta ut det gröna skulle jag föreslå lila nu till hösten.

Fröken Fräken sa...

Jag tycker inte att man ska bry sig så värst om vilken färg som passar till vilken årstid. Välj det man själv tycker om istället! Nu på hösten verkar alla vilja murra till det, men jag tycker att man istället behöver mer vitt och andra ljusa färger. Så kör på grönt du!

Rille sa...

Snyggt, snygga bilder...Wilma tyckte rosa.... ;)

Anonym sa...

Hej Snuttan...

Tycker du ska ha lime,är ju DU!!!

Kramizzzz
Birgitta.