mars 10, 2011

Och nu har Ni...

...kommit in i mitt vardagsrum!!

Som alla mina andra rum så tycker jag jättemycket om detta rummet också... Trivs ju väldigt bra i min lägenhet o det är väl tur! Lime är fortfarande min favoritfärg så den finns ju även lite här... Är på jakt efter en tavla som jag kan ha vid min soffa men än så länge har jag inte hittat någon så jag får jaga vidare...men samtidigt hinner man ju fundera hur man vill att den ska se ut...



Måste ju visa mina nya, fina ljusstakar...me like!!



Kjamis

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du har jättefint! Ljusstakarna är riktigt fina! Kram

Sanna sa...

Hej !
Allt bra ?

Just nu så har du chansen att vinna en fantastisk inredningspryl från Dingelboden.se.
Här finns underbar shabby chic.stil bla.
Vad du vill vinna avgör du själv, berätta bara vad du önskar vinna här:

http://moonzanna.se/2011/march/vinn-valfri-inredning-fran-dingelbodense.html#comment

Så är du med i tävlingen =)
Kram & Lycka till !

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vilket härligt rum. Och nog måste man få ta sig tid til att leta efter det perfekta. En stor tavla är ju inte bara att ta in utan vidare. Men plöstligt finner du den! :-)

Önskar dig en riktigt fin helg!

Grodmamman sa...

Härligt att du trivs så bra i din lägenhet!
Jag vill röja och rensa här hemma och nu längtar jag till våren. Mycket jag skulle vilja göra, men inspirationen och orken måste komma först!:)
Kram