november 20, 2011

Helgen är nu till...

....ända och det känns som det sprungit iväg snabbt!
Men snart är den kommande veckan slut och då är det helg igen....me like! Nästa helg är det ju dags att plocka fram ljusstackarna och adventsljusen, så mysigt ska det bli.... Först julen som jag ska pynta och dona här i mitt nya hem tillsammans med min sambo o hans barn, ska både bli skoj och intressant!!
Funderingar de senaste dagarna har varit hur adventsarrangemanget ska se ut i år och än vet jag inte riktigt men det kommer nog till mig snart tror ja...
Uppdatering av vardagsrummet är att vi har målat färdigt och nu håller gubben på med el och vi väntar även på en tapet som ska upp...sen är det riktigt färdigt!! YES!
I helgen fyndade jag en liten tavla som står och pryder på en tavellist i sovrummet!! Gillar den skarpt....
Ha en underbar vecka!!
Kjamis

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Skönt när man börjar närma sig slutet av en renovering!
Fin tavla med kloka ord!:)
Kram

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ja, om man så "bara" gör det har man nått väldigt långt. :-)

Hoppas du har haft en fin dag!

elin sa...

Så glad för din skull.... Så mysigt det är att pynta och fixa nästan hysteriskt kul.... gäller att hitta en balans av allt, pynt, klappar, mat, allt och så mys förstås.. kram Elin