maj 17, 2012

I måndags var....

....det min dag!!
Nu har man blivit ett år äldre och det känns som vanligt egentligen.... Visst har man nu nått den underbara åldern av 35....men jag känner mig fortfarande som 25... Det gillas!
I vilket fall som helst så hade jag en helt underbar dag med sång, blommor, paket och några överraskningar som jag blev helt paff av... Min älskade sambo hade fixat och donat och riktigt grundlurat mig helt och det menar jag lurat mig på ett postivit sätt! Många skratt och många funderingar hur han har klarat ut detta...jag brukar liksom ha stenkoll men ack nej denna gången! :)
Han har verkligen satt standarden nu på hur man ska fira mig....champange, jordgubbar, rosor, hemlig resa på tu man hand och massa annat!! Me like...





Har varit i chock därför har det tagit sin tid att göra ett inlägg.... :)

Ha nu några underbara dagars ledigt och njut för det ska jag!



Kjamis

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Grattis i efterskott!:)
Lät som en mycket lyckad födelsedag!
Kram

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Nämen å så trevligt. Glada överraskningar kan man inte få för få av. :-)

Grattis i efterskott!

Angelina sa...

Hur ska han lyckas toppa det nästa år ?? :) Låter som du fick en toppendag Cattis