juli 15, 2012

En liten "relax-hörna"...


....är på g här hemma....

Nya utemöbler, kuddar och en solcellslampa är införskaffade! Sen är det bara ett plank som vi har påbörjat, en hängmatta som ska upp och sen så lite gräs... Men när väl allt är på plats kommer det bli en liten favishörna...

Man ser redan en förbättring pga upprensningen i trädgården och de nya möblerna men när allt på plats kommer det bli underbart... Lovar att ni ska få se det färdiga resultatet också men just nu blir det bilder på utemöblerna!!



På återseende!!

Kjamis

6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Mysigt det låter, blir nog jätte bra!
Snygga kuddar också.
Kram

Åfeldt Design sa...

Mysigt ! Ska bli kul att se :)

House number 11 sa...

Det ser underbart ut! Jag sitter just nu i en av mina favorithörn i trädgården! Det har jag fått kämpa mig till! :) visst är det härligt med dessa platser!
Kram Jenny

Mamma C sa...

Låter jättemysigt med en lite relaxhörna i sin trädgård. Fina utemöbler var det oxå.
Kram Mamma C

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så härligt. Mysiga hörnor behöver man verkligen och speciellt sådana med fina möbler. :-)

Ha en fortsatt fin vecka!

Åfeldt Design sa...

Hej Cattis !

Ville bara tala om att jag har gått ur Facebook. Tycker att det känns som om man klarar sig utan den. Nu ska jag blogga istället :) Vi träffs där eller på afeldtdesign@telia.com
och i verkligheten såklart :)
Kram
Marie