augusti 12, 2012

Ja då var.....



....min semester slut för denna gången o det är dags att gå tillbaka till jobbet imorgon! Haft en underbar semester med lite projekt, utflykter, sol, bad och bara njutit av att vara ledig... Känns lite att börja jobba men sen samtidigt älskar jag mitt jobb så om några dagar är man nog inne i det igen gissar jag på!

Under semestern skaffade vi oss en liten ny familjemedlem vid namn av Zelda!! En liten goer kisse som man bara kan njuta av... Lekfull, busig, nyfiken och bara underbar!! Hon är nu 10 veckor... Ni kommer nog att få se mer av henne på denna lilla blogg....



Kjamis

3 kommentarer:

Malin nilsson sa...

Låter ju som en underbar semester! :)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vilken lite sötnos. Jag skulle gärna ha katt, men är småallergisk och kan således inte ha några boende hemma hos mig. Tyvärr.

Ha en riktigt fin helg!

Åfeldt Design sa...

Sötnosen ! :)