september 01, 2008

En ny månad...

....som för oss närmre hösten!!
Det låter deprimerande men på ett vis
tycker jag inte det. För mig betyder hösten
färgglad, mörker, regn och underbara höstdagar.

Men det som är bäst, kan ni gissa det??
För er som känner mig vet nog redan
svaret...och svaret är tända ljus här o där.
Jag älskar att tända ljus när mökret
faller på kvällarna. Även om jag kan ha ljus
tända när som helst på dygnet och året, så
blir det på ett vis mysigast när det är mörkare ute....

Kjamis

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snart så ses vi...Då blir det inte tända ljus! skratt... Håkan

Anonym sa...

hej hej, så mysigt så! ;) vad sägs om träning imorgon kväll? kram kram

Anonym sa...

Ljus e så mysigt o hösten med så länge solen bara skiner :) Jasså mannen han e på väg hem igen, det va ett evigt åkande, men du e väl inget du lider av, hihi:) Kram Tina

Anonym sa...

Hej Cattis, va mysigt med tända ljus, det får man väl snart börja med här hemma också.

Jag ska ju ha fest den 20:e september, det har blivit ny 19:00 istället 18:00. Kom ihåg att meddela om ni kan komma eller ej senast den 10:e.

Kram Angelina