september 04, 2008

Ikväll drömmer jag....

...mig bort lite bara....

Ibland måste man får lov att göra det...
Har bläddrat lite på IKEA:s hemsida bara
för skojs skull. Och man hittade lite
saker där.... Så här kommer ett pottpurri
av olika saker som jag tyckte var lite
fräcka och snygga!

Alla bilderna är lånade från IKEA!!



Alla sakerna ja har hittat vill jag kanske
inte köpa men drömma är ju kul....
Men en sak jag SKA köpa är golvlampan
Barometer! Den ska få följa med mig hem
nästa gång jag åker till IKEA!!
Kjamis

6 kommentarer:

Mjuka sa...

Var faktiskt lite besviken när katalogen kom. Den rätta ikea feelingen infann sig inte. åkte ut till varuhuset och där hittade jag mycket som jag ville ha. Jag tror ibland att när saker finns i en miljö så tilltalar det en mer. Barometer har jag i skrivbordsmodellen, den är supersnygg!!! kramkram M

Anonym sa...

hej hej

lampan är så fin o soffan va me snygg tycker jag! ;) kram

Huset på kullen sa...

Detta var en ny blogg för mig, kul..

Ikea har en hel del godbitar. Lampan är jättefin!

Trevlig helg! /Linda

Anonym sa...

Det runda lampan är så himla fin, jag vill ha en sån :) Kram Tina

Skatan sa...

Hej! Tittar bara in och önskar trevlig helg. Är ute och slösurfar och njuter av allt kul :)

Sov gott!

Gårdsromantik sa...

Så mycket vackert - alltid kul att shoppa loss virituellt!

Kram Maud