mars 11, 2009

En liten detalj...

...som jag är väldigt nöjd med vill
jag visa er....

Den lilla detaljen har jag hittat på
Village och har gått och trånat efter
den ett tag... Har funderat på var jag
ska kunna ha den någonstans och
till slut kom jag på det. Så häromdagen
slog jag till och köpte med mig fatet hem!

Gillar det stilrena och lite "ruffa" med den...
Denna detalj ska få flytta in i vårt blivande
matrum...

Och så här ser den ut....


Än så länge står den ju inte riktigt på
sin plats men inom snar framtid hittar
den nog dit... Väntar bara på lite saker
till det blivande matrummet!!

Så så länge får ni nöja er med lite detaljer...

Kjamis

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så snyggt! ;)

Från koja till slott sa...

Verkligen jättefint!

Kram Pernilla

Titti underkalas-eken sa...

Den kommer passa jättefint in i stilen cattis! Hejja! :D

A home far away sa...

Fatet är såå fint! Och ibland tar det tid innan man hittar den perfekta platsen;)

Kram Gunilla i Singapore

Anonym sa...

Finfint:) Kram Tina

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så snyggt! De har verkligen så mycket fint på Village. En måstebutik varje gång vi far hem till Sverige.

Hoppas du har haft en fin helg!