mars 24, 2009

Nu drömmer jag...

....mig bort till min balkong!!

Vad ska där finnas för möbler, balkongslådor,
blommor och en massa andra saker... Många frågetecken
i huvudet så därför gav jag mig ut på en
inspirationsjakt.

Och vad hittade jag på denna jakt...ja en
massa saker som jag lägger in i mitt
inredningsfack i hjärnan och grubblar vidare
på hur det kommer att se ut på balkongen när
våren tittat fram ännu mer....

Detta var några saker som jag hittade på
IKEA:s hemsida...



Det var allt för mig ikväll!!
Kjamis

6 kommentarer:

Anonym sa...

Den första stolen ser ju riktigt skön ut :-)
Hoppas allt är bra annars med dig.

VITA NYANSER sa...

TACK goa du för din gulliga kommentar! Den värmer = )!

Ser att du har hittat mycket fint på IKEAs hemsida. Jag var där igår men det var inte någonting i vårväg framme, mer än krukor. De som brukar vara så snabba. Får väl ha tålamod.

Kram L-L

Anonym sa...

Och jag... ja jag bara drömmer om balkong jag:)/ Tina

Nettan sa...

Ja jag har kollat in de länge, så det vart min egen " present till mig själv "...*hihi*.
Ville ha 2 skålar till, men de får bli en annan gång ;0)

Fina saker du hittat på IKEA.
Kollade bladet som kom i lådan i dag & vill ha de 2 stolarna + bordet som nu kostade 199 ;-

Kram Nettan

Anonym sa...

Hej hej! Ser ju bra ut! Jag drömmer om vår uteplats jag! ;) hihi Ha det gott, ses på måndag! KRAM

VITA NYANSER sa...

Kul att du kikar in hos mig = )!

Kram L-L