april 22, 2009

Välkommen in....


...till vårt matrum!!

Ett matmöblemang, skänk och vitrinskåp
har inhandlats och det blev från IKEA.
Gillar verkligen ek så det blev ett sådant och sen har vi inhandlat klädseln till stolarna från Bemz...
Hittade inget klädsel som vi gillade på IKEA så
därför hittade vi denna lösning.
Och det passar mig perfekt för jag hittade ju en
klädsel som jag gillade och sambon gav sitt OK
till den... Kan inte bli mer perfekt!!

Matrummet i sig själv med väggar och så är ju inte
färdigt men det kommer med tiden. Behöver lite
hjälp med det och den hjälpen kan inte just nu...
Men med tiden kommer det bli klart!!





Kissen hamnade visst också på bild!
Kjamis

7 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Vad fint du har gjort på balkongen! Gillar ju Zink.... Vilket snyggt matrum, där kan ni avnjuta många härliga måltider. Jag gillar ek i sin rätta miljö. Hos oss med allt vitt blev ekdetaljerna helt fel, de tog hela synintrycket. Ni har helt rätt miljö för ek, snyggt.

Kram l-l

Anonym sa...

Vad bra det blev tillslut:) Snygg klädsel med. Kram Tina

Angelina sa...

Va fint det blev, stolarna var jättesnygga. Ses på lördag :-)

ägarinnan talar sa...

Jättesnygga stolar Cattis. Roligt med ett nytt matrum.. Dax att bjuda hem folk och testa nu då.
kram Bitte

Titti underkalas-eken sa...

Åh vad bra det blev Cattis! Klädseln är jättesnygg! Kan vara bra att allt i ens hem inte lyser Ikea tycker jag, även om Ikea är ett favoritställe att handla på (syftar på mig själv nu alltså)Tänk vad många mysiga stunder ni kommer ha där framöver!! Kram Titti

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så fint överdrag på stolarna. Roligt när man kan hitta något som gör att de blir lite speciella.

Hoppas du har en riktigt fin tisdag!

rille sa...

Det blev skit snyggt.