maj 03, 2009

Det var ju inte igår...


...jag gjorde ett inlägg så nu är det dags...

Har haft fullt upp och fixat o donat här o där men har ju inget speciellt att visa... Men det kommer jag lovar!

Något som jag verkligen har missat är att jag har haft min blogg igång i över ett år nu o det är jag så stolt över.. Detta måste ju firas så håll ögonen öppna här inne för det kommer en liten tävling när ni minst anar det!!

Men så länge får min lilla söta kisse vara modell o visa hur mycket hon njuter ute på balkongen!!



Kjamis

2 kommentarer:

Titti underkalas-eken sa...

Vad mysigt för både er och katten med fin blommande balkong! Vote kul att få se ännu mer av balkongen när du får lust att fota mera! Kram Titti

Anonym sa...

Jag tycker du skall lägga ut när du gjorde din Fiskedebut nu häromdagen ;-)