maj 04, 2009

Häromdagen var jag och...

...gjorde nått som jag aldrig har gjort!
Kan ni gissa vad detta var... Jo jag och sambon var och fiskade!

Solen sken, himmlen var blå, blåste lite och vi tog oss en liten fisketur... Var hur skönt som helst. Jag var kanske inte var den bästa fiskaren men jag fick till några bra kast... Tyvärr så fick jag inte med mig nån lax hem och inte min sambo heller.. Men jag fick ett napp....en tom mussla!! Inget ätbart precis men jag fick ju ändå napp...

Så jag kommer nog att fiska fler gånger och hoppas då på att jag får nått bättre på kroken...

Här nedan kommer lite bilder på vår lilla tur...





Kjamis

5 kommentarer:

Nettan sa...

Va härligt med en fisketur, gör ju inte så mycket att man inte får " napp ", att bara få umgås slår ju allt !
Ha en skön vecka...
Kram Nettan

Nettan sa...

Ja den är super, kunde t&m göra en usväng på vägen utan problem, hade aldrig gått med Volvon ( även kallad likbilen ) ;0)

Kram Nettan

Flaggduken 2 sa...

Vilka härliga fiskebilder.
Kram Petra

Malinder sa...

Så mysigt det såg ut! ;) Härligt med lite kvalitetstid me ju! :P hihi

Kram

VITA NYANSER sa...

Det är mysigt att fiska, eller ..jag är nog mest road av att vara vid vatten, sjö eller hav, sen fisken var nog inte så noga.

Tack goa för din fina kommentar hos mig!
Kram l-l