maj 27, 2009

Här kommer...

...bilder från vår lilla balkong!!

Sambon min har varit duktig och fixat till golvet som var väldigt smutsigt med mossa och alger... Och nu är det mycket snygger än det var innan. Sen blev det lite piffning med lite blommor, duk, lyktor och filtar...och simsalabim så har vi nu en jättemysig balkong som vi kommer sitta och njuta på i sommar!!

Härligt!!

Lite svårt att fotografera balkongen så det blev snygga bilder men detta var vad jag kunde åstakomma...



Lilla kissen ville också naturligtvis vara med på en bild... Måste ju ha kolla på vad matte gör på hennes balkong!!

Här kommer också lite närbilder på mina blommor. I balkonglådorna finns det vita fina snöflingor och sen testar jag för första gången på potatisblomma i lila. Sen har jag också en tomatplanta som jag hoppas att det ska komma många tomater på...



Det var allt för idag!!

Kjamis

6 kommentarer:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så fint ni fått till det. Snöflingor är härliga blommor! Själv står mina sommarblommor fortfarande "oplanterade". Då det har regnat här sedan jag köpte allt i måndags har jag inte haft större lust att stå ute på balkongen och fixa med det, men det ska bli bättre väder till helgen... :-)

Ha det fint!

Malin sa...

Hej hej! Oj, va mysigt ni har fått det! Jättefina blommor... hoppas det går bättre med dom än me pensérna! ;) Kram kram

Angelina sa...

Så fint det blev på balkongen, du är riktigt duktig du Cattis :-)

Johanna sa...

Så fint de blev vännen!! Duken passade ju perfekt...Kram Kram

Sara sa...

Vilken härlig liten oas ni har fått till på balkongen! Härligt att krypa ut där och mysa med lite god mat och dryck, eller med en bra bok =)

Titti underkalas-eken sa...

Vad mysigt det blev med blommorna! Och katten trivs med förstår jag :) Ha en fin helg! Kram Titti