juni 05, 2009

Trevlig helg....


....önskar jag er alla!!

Jag skäms väldigt mycket för att jag har varit
lite frånvarande här inne... Och mitt enda svar jag
har till er att det är lite mycket just nu!
Förhoppningsvis när skolan går på sommarlov kommer
det att lugna sig..men jag kan ju inget lova...

Men min förhoppningar är att jag inom kort kommer
att göra fler inlägg än jag har gjort på sistone!!

Tills dess önskar jag er alla en riktigt mysig helg tills
vi ses igen här inne...


Detta fina ljusfat fick jag på min födelsefest...
Mina kompisar känner mig väl!!

Kjamis

3 kommentarer:

Angelina sa...

Trevlig helg på dig också Cattis:-)Hälsa Håkan.
Kram Angelina

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hoppas du har haft en riktigt härlig helg!

VITA NYANSER sa...

Vilken bra bild! Det är ljus som gäller nu, trots att det är juni. Fy vad det är kallt. Här blir det tända ljus ikväll och mysa i soffan.

Stor kram L-L