juni 23, 2009

Nu är man hemma...

....igen på fastlandet!

Vi har haft en riktigt härlig vecka på Gotland... Fint väder, härliga reskamrater och en fin liten stuga som vi hyrde. HÄRLIGT, HÄRLIGT.... Rekommenderar alla som känner för att åka dit att ta boka plats på färjan nu eller när ni har tid...

Många roliga minnen har man med sig därifrån. Allt från en varningsskylt för vårdhem till fikande poliser som skämdes för att vi såg dom... Vi har utforskat Gotland från norr till söder och naturen där är helt gudomlig.


Alla dagar förutom en halv dag har solen lyst på oss, så man kan verkligen säga att vi hade tur med vädret. På självaste midsommarafton lyste solen och man kunde sitta ute och äta sill och potatis...mums...


Här nedanför kommer ett helt potpurri av kort med massa olika motiv. Allt från naturbilder till ett "stenhjärta" som min sambo hittade till mig!! Njut av bilder, för det gör jag när jag ser dom....












(Fina midsommarblommor från min sambo)




Till sist en lite närbild på lilla mig med en tunga som hänger ut...


Säger det åter igen om ni får möjlighet att åka till Gotland så gör det... Jag lovar ni kommer inte att ångra er...
Det var allt får denna gången på återseende snart igen!
Kjamis

3 kommentarer:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Härliga bilder! Och härlig semester verkar ni allt ha haft.

Anonym sa...

Fina bilder! Gotland är verkligen underbart:) Kram Tina

Angelina sa...

Verkar som ni hade en toppenvecka på Gotland :)