maj 09, 2009

Här kommer den utlovade...


....tävlingen!!

Min lilla blogg har varit igång i över ett år! Detta året har verkligen gått jättefort och det är helt otroligt så många nya vänner man har hittat... Och detta bara pga att man är en fantast av inredning...

Detta har du en chans att vinna.....en JellyBean-skål i lime...





Skriv en kommentar till det här inlägget och länka från din blogg så är du med i tävlingen! Har du ingen egen blogg så lämna din mailadress så jag kan meddela dig om du vinner! Om du inte vill lämna ut din mailadress här går det bra att maila till mig på ocatarina@hotmail.com


Vinnaren dras den 17 maj!

Lycka till!!

Kjamis

33 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Grattis till ett år - och mer!

Men så läcker skål - jag trodde det var en cd skiva!

Jag länkra i sidomarginalen!

Kram Maud

nintendobeats@hotmail.com sa...

åh vad kul, grattis till året!

/emelie

Angelina sa...

Tiden den bara rusar förbi verkar det som. Det är alltid lika roligt och titta i din blogg, så fortsätta att blogga vidare.

Hoppas allt är bra med dig annars. Kram

Evas sida sa...

Hejsan! Grattis till ettårs bloggen. Första gången jag är hos dig och läser, vill gärna vara med och tävla och länkar självklart/Eva

Titti underkalas-eken sa...

Gratis till 1årsdagen av din blogg!
Självklart vill jag vara med och försöka vinna den fina skålen!
Jag länkar från vänsterspalten på min blogg!
Kram Titti

Helena sa...

Grattis till ett år! Själv har jag precis passerat en månad, får se om jag blir kvar lika länge som du! Självklart vill jag vara med på din utlottning! Länkar från min blogg! Kram Helena

Anonym sa...

Grattis till året:)
Alltid kul med tävling, har lagt en länk på min blogg. Kram Tina

Ulla Lindbäck sa...

Himla trevlig blogg du har, har ingen själv men vill gärna vara med och tävla om den fina skålen skulle passa perfekt hos mig........
Ulla
ulla.092118138@telia.com

evamar sa...

Grattis på "födelsedagen" i efterskott! Skålen är rikigt snygg så det är klart att också jag vill ha en chans att vinna den.

Har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/may/skal-17-maj-1.html

Amanda sa...

Grattis! Jag vill gärna vara med och tävla. Underbar skål! ^^

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/may/tavling-skal.html

creyla@live.se

Malagn sa...

Jag vill gärna vara med! Jättesnygg skål!

Supergrattis till ett år förresten!

Här är min länk:
http://sweetestdreams.bloggsida.se/okategoriserad/vinn-skal

Kram från Malagn (malin@swedenmail.com)

lindah sa...

grattis till bloggen. klart jag vill vara med och tävla!
har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/may/skal-1.html

En Mölnbobos Liv sa...

Jag älskar lime och hoppas jag har turen med mig att vinna denna skål.

Länkat om tävlingen har jag gjort här

http://molnboanna.blogg.se/2009/may/jellybean-skal-i-lime.html

info@annakarlsson.se

Azra sa...

Grattis till bloggen!
Min mamma skulle blivit såååå glad om jag fick hem en sådan här sötnos från JellyBean, hon har nämligen en limegrön JellyBean tårt, jag vet inte vad det heter men man lägger tårtor&kakor där i :p.
Jag har dock ingen blogg så jag kan inte länka, men hoppas på vinst!

november.barnet@hotmail.com

Anonym sa...

Grattis vännen till 1 år!! Brukar smyga runt här inne och tjuvläsa ;)

I LOVE Jelly Bean!!
Önskat mig en sådan skål av Jocke, jag vet inte hur många gånger, men aldrig fått någon *snyft* Karlar...! *hehe*

Min mail: s_svensson_80@hotmail.com

Kram, Sara

Cicci - trasselsudden_(at)hotmail.com sa...

GRATTIS till ett år!
Jag är gärna med i tävlingen om den snygga skålen med den fina färgen! :)

Carola L sa...

Jag är med och tävlar och har länkat i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla - en site med bloggtävlingar i datumordning.

Erika sa...

Jag är ,med och har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

Hanna sa...

Jag vill GÄRNA vinna :D

disciple@live.se

Din gubbe sa...

Grattis på din födelsedag HJÄRTAT!

Tycker ju dock att skålen skall stanna här himma så därför lägger jag oxå den på våran blogg!

www.pkmotorsport.blogspot.com

Det är ju en riktig blogg!

Älskar dig o ser framemot 1 Augusti ;-)

Petra sa...

Vilken häftig skål :) Hade piggat upp rejält i köket! Slänger med min mail ifall jag har turen att vinna :)

Kramar
Petra
petrasfeelingofautumn@hotmail.com

Livingroom sa...

Hejsan! Rioligt att hitta en ny blogg. Fint du har! Deltar i utlottningen och gratulerar till ettårsdagen ;) .Länkar med bilden från min blogg.
-Lotta

Carita sa...

En sån hade ju varit skoj att vinna :)

Jag har länkat: http://blacklion.blogg.se/2009/may/flere-tavlingar.html

turkost@gmail.com
Ha en fin dag!

Anonym sa...

Åh vilken fin skål, och grattis till ett år!

Jag är hemskt gärna med på utlottningen. Mvh/ Emelie

Festis133@hotmail.com

DAHLARNA sa...

WOW vilket fint pris! Jag vill verkligen vara med i denna tävling! Nu håller jag tummarna stenhårt!!! :-) Ha det så bra! Jag har länkat!

amanda sa...

Har så få skålar så jag skulle bli glad ! Jag vill vara med o tävla !

Hosio - Tävlingsblogg sa...

Åååhh vaad snygg! ;)
jag är absolut med!
Har länkat:
http://hosio.blogg.se/2009/may/tavling-skal.html

Proforma - Irene sa...

Grattis på ett års-dagen! Jag är gärna med i din tävling, älskar JellyBean och gärna den gröna färgen!
Titta gärna in hos mig och tävla i samband med min ett års-dag som jag hade för ett par veckor sedan. OBS! Sista tävlingsdagen är idag!

Ha det gott!

Unknown sa...

Grattis till ett år... Självklart vill jag vara med i utlottningen.

Jag är nybörjare, ska se hur det går med att länka.

/Margaretha

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maria sa...

Grattis till ett år! Jag vill gärna vara med i tävlingen. Lägger en länk till höger i min blogg.
Trevlig helg!

Fröken Eko sa...

Hej!

Jag vill också vara med och tävla! :)
Länkat har jag gjort med bild i högra sidospalten på min blogg. Jag låter länken ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdagen.

Häls :F

clea sa...

hejsan!
jellybean är så himmla snyggt!
denna skål hade jättefin färg och form :)

jag har länkat till tävlingen här :
http://cleaclea.blogg.se/2009/may/17-maj-skal.html