oktober 26, 2009

Nu får ni äntligen se...

...vad det var jag ville visa er....

Här hemma händer det lite saker varje dag. För en vecka sen ungefär kom det en ny soffa till oss, inte gratis men jag gillar den såååå mycket fast den kostade lite pengar. Soffan är en divansoffa i svart/grått/vitt melerat tyg med stora härliga kuddar på. Men kände ändå att jag fick ha några extra kuddar som piffade till den ännu mer. Köpte även en pläd men den passade inte precis in så plädarna som jag hade sen innan fick hoppa in och det blev bra tycker jag.

Inom en snar framtid kommer det också nya gardinerna när dom färdigsydda och då får hela rummet en helt annan inramning. Ser verkligen fram emot detta.....men redan nu njuter jag för jag har ju en ny soffa!!!



Allt för ikväll...
Kjamis

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Nu måste jag bara fråga, var har ni köpt den soffan? Ser nämligen ut som vår soffa, fast vi har divandelen åt andra hållet och vår är i ljusare grå!:)
Klart man måste ha några extra kuddar också!
Kram

Signe 1 sa...

Kanonfin soffa, ser riktigt härlig ut att slappa i:-) Kram Sofia

Anonym sa...

Ah, den är sååå nice!! ;) Kram kram