mars 22, 2010

Nu....


....kommer äntligen tävlingen!!!

Och priset blir lite Cult Design.... Tänkte att det skulle vara trevligt att diska in våren med hjälp av denna fräscha diskmedelspumpen! Hoppas ni vill vara med och fira att jag har haft över 6000 besökare på min blogg...



För att vara med och tävla behöver du bara lämna en kommentar på detta inlägg och får då en lott. Om du har en blogg så får du gärna länka till denna tävling och får då en extra lott. Skriv gärna i kommentaren om ni länkar, tack!!
Vinnaren dras den 2 april!
Lycka till....
Kjamis

18 kommentarer:

Grodmamman sa...

Är jag först?!? Är gärna med och tävlar om diskmedelspumpen. Gillar Cult mycket!:) Jag länkar.
Kram

Domus Dulcis Domus sa...

Jaha då vill jag var nr 2. Har funderat länge på en sådan. Länkar på min blogg. Kul att hitta till en ny blogg också, nu skall jag kika runt hos dig. Kramis

Pauline sa...

Självklart vill jag vara med och vinna! Vem skulle inte vilja? :O

Anonym sa...

Hej hej! Klart jag me vill vinna, erkänn att den passar bra in i mitt kök?! ;) Länkar osså från min blogg! Kram

evelina sa...

hej är här inne o läser ibland! vill ju såklart vinna pumpen ;)

Helen sa...

Klart jag vill vara med att tävla!

Sara Svensson sa...

Jag vill oxå va med och tävla! Love Cult Design :)

Sandra sa...

Jag älskar Cult Design jag med! Klart jag vill vara med och tävla! Håller på och startar upp ny blogg på egen domän, men jag länkar jag också ifall det är värt nåt :)

Kristin sa...

Hej!
Hittade precis din blogg, vilken tur! Jag har länge gått och tittat på den urfina diskmedelsflaskan så jag är mer än gärna med och tävlar :o) Hälsningar Kristin
amalia72@hotmail.se

Huset på kullen sa...

Det klart att jag gärna är med och tävlar. Älskar cult...

Ha en skön söndag! /Linda

Anonym sa...

Får man va me' Fast man är In India..hoppas de'

kjamizzzzar från ett varmt chennai.

"Biggan"

monikanen sa...

Måste bara vara med på utlottningen,skulle vara så fint i köket med cults diskmedel.
Nu ska jag sätta mig ner och hålla tummarna.
Glad Påsk :)

Kram Monica

Anonym sa...

Älskar denna färg, hoppas på tur.
Mvh Eva.
lelu@glocalnet.net.

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Tittar in för att önska dig en riktigt GLAD PÅSK!

Riktigt snygg färg på den Ccultpumpen. Blir nog till att frossa lite i Cultting nu över påskhelgen när vi far hem till Sverige. Hittar ju inte dem produkterna här i Bergen.

Tack för din snälla hälsning rörande vår hall.

Ha det fint!

Stämningsfullt sa...

Hej!
å vilket fint pris!! jag vill gärna vara med och tävla :)
Grattis till alla besök också!
Kram!

Kaffe och Mazarin sa...

Hej!!!
Självklart vill jag vara med och tävla!!!!Glad Påsk på dig!!!Kramiz..:)

Kaffe och Mazarin sa...

givetvis länkar jag oxå!!!! glömde ju skriva det!!!:)

rille sa...

Fräck och snygg och grattis till alla dina besökare...länkar från min blogg också...