februari 27, 2010

Ett måste när man....

....är en ljusälskare som jag är!!

Dessa två har fått flytta in till lilla mig och de är så hjälpsamma när jag ska tända en massa ljus... Älskar det stilrena utseendet och sen att de är funktionella också är ju bara ett plus. Både den lilla och stora tändsticksaskhållare är väl värda sina pengar och Kristina Stark som har designat dom visste vad hon gjorde säger jag bara... Helt underbara!!




Har sett att jag har över 6000 st besökare på min blogg så det måste ju firas! Så jag ska ut på en liten jakt på ett litet pris...så håll ögonen öppna för en vacker dag kommer det en tävling här inne hos Lugna hörnan!
Det var allt för ikväll! Ha en mysig lördag....
Kjamis

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Snygga! Här kör vi dock mest med tändare.
Kram

Designing good life - Sarah sa...

Vilka fina! Dom har jag helt missat. Om du vill tävla i väntan på din egna tävling, kika in hos mig. En skön värmefilt till denna ruggiga dag kanske?

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ja, dem askarna är verkligen snygga!

Hoppas du får en riktigt fin helg!

Maya sa...

Jätte läckra :)