februari 01, 2010

Finns ingen titel som passar......


...detta inlägg!!

Mycket har hänt sen jag gjorde ett inlägg senast och vad som har hänt vill ja helst inte gå in på just nu... Det enda jag vill säga är att det inte har varit roliga saker som har hänt men med tiden så kanske det kommer bli bra tror ja.... Så därför har inte bloggen haft en hög priotet men detta ska jag försöka ändra på sakta med säkert! Det är ju bättre än inget eller hur....???

Just nu står lilla Skåne i vinterskrud...är mysigt med all snö och så men lite längtar man faktiskt efter våren.... Bara man funderar på alla varma kläder som man slipper att ta på sig varenda gång man ska ut och in i detta vädret så blir man glader!! Men men, en dag i taget så kommer nog den härliga våren och allt...


Min lilla älskling får leka fotomodell även idag.....

Ha det så bra så länge!!

Kjamis

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Kul att höra ifrån dig, men tråkigt att höra att det hänt tråkiga saker i ditt liv. Hoppas att det blir bra i slutändan!:)
Ta hand om dig!
Kramar

Vardagstugg sa...

Vad som än hänt så hoppas jag det blir bättre! Ta hand om dig!

Annelie

VITA NYANSER sa...

Skickar en VARM STOOOOR kram till dig! Vad jobbigt med tråkigheter, då har du haft det riktigt tufft!!!
Skickar massor av varma tankar till dig!!!

Vad härligt att du tar en stund och bloggar, det kan ge mycket positiv energi. Om och När du orkar gör saker du tycker om att göra, då fyller du på dig själv. När något tufft inträffar töms man lätt på alla krafter!

Sååå söööt katt! Hälsa vinter-Skåne, inte vanligt med snö där, mitt härliga barndomslandskap!

Sköt om dig!
Kram L-L

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Roligt att du tittade in hos mig.

Hoppas att allt löser sig och blir bättre!