februari 13, 2010

Det går framåt....


....sakta men rättså säkert!!
Det finns fortfarande mycket kvar att bearbeta men några steg i taget gör att det blir lite lättare varje dag... Någon gång i framtiden kommer allt bli bra men nu tar jag en dag i taget....

Nu ska jag inte bli långradig om detta utan bloggen är och ska fortfarande handla om allt som håller mitt hjärta kärt! Och för er som har följt bloggen vet att jag ÄLSKAR allt som har med ljus att göra...o en ny liten ljuslykta har hittat hem till mig.... Den är såååå fin, enkel och stilren!! Varenda gång jag får tända den njuter jag till fullo för skenet blir såå vackert...






Ha en underbar lördag!!
Kjamis

7 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vad är det som händer? Låter inte kul det där.
För din skull hoppas jag verkligen att det snart blir bättre. Man blir ju lite orolig för dig!:)
Fin lykta du köpt!
Kramar

Anonym sa...

Stor kram till dig!!!!
Anna Jönsson

Angelina sa...

Vilken fin ljuslykta, får jag fråga var du hittade den. Skriv av dig så mycket du vill, kan behövas ibland :)

Sara sa...

Den är hur snygg som helst! Såg att Ilva hade sådana oxå =)

Anonym sa...

Jättefin lykta! :) Tack för idag, det va riktigt skönt!! ;) Kram kram

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Jättefin ljusstake, det blir verkligen ett vacker skuggmönster på väggen.

Hoppas att allt ordnar sig!

Anonym sa...

Finfin ljuslykta:) Jag vill oxå ha! :) Hihi! Kram på dig, du fixar det här! / Tina