maj 02, 2010

Hej igen....

Det var ett tag sen jag var här inne på min kära blogg men mycket har hänt.... En liten snabb berättelse blir det som får sumerar ihop det; en liten flytt, renovering, tapetsering, spring upp och ner för trappor, målning, en massa inredningsidéer och nu är man på plats och försöker få ihop allt.... Jag trivs mycket i min nya lya och kissen också och ser fram emot att göra den som jag vill ha den!

Så nu mina vänner är ni välkomna att följa med hem till mig men just nu får ni bara en liten smygtitt...

(Lite dålig bildkvalite!)
Kommer mera snart!!
Kjamis

5 kommentarer:

Angelina sa...

Av det lilla jag ser, så ser det mysigt ut :)Fin hatthylla och skohylla.

Grodmamman sa...

Din lya?!? Bor du där själv med katten???
Ser i vilket fall ut som att det blivit jätte fint efter renovering!:)
Kram

Grodmamman sa...

Vad tråkigt. Har ju förstått att du har haft det tufft, men detta trodde jag inte.
Självklart kommer du att komma vidare, men jag förstår om det känns tufft emellanåt.
Ta hand om dig!
Kramar

Anonym sa...

Så snyggt o mysigt! ;) Kram

Rille sa...

Skit snyggt.