maj 29, 2010

Välkomna...

...hem till mig!

För ett tag sen flyttade jag o lilla kissen till en ny lägenhet o här kommer lite bilder på min hall. Den är inte den lättaste att fota o jag har inte den bästa kameran än så länge men det får duga tills jag köper en ny...
Min nya lya gillar jag jättemycket o jag trivs jättebra i den! Lite små grejor att fixa o så men i det stora hela älskar jag min lägenhet...

Här kommer några bilder på hallen, svårt att se kanske men som sagt inte den lättaste att fota..

Esther hälsar er välkomna!





Tills nästa gång ha det så bra...
Kjamis


10 kommentarer:

Grodmamman sa...

Härligt att du trivs så bra i din nya lägenhet!
Här är vi ganska trötta efter två veckor med köksrenovering och en massa andra aktiviteter, men annars är det bra!:) Hoppas att allt är bra med dig också!
Kram

Angelina sa...

Va mysigt, får kanske komma och titta på den en dag? :))

Anonym sa...

Den är jättemysig och jättefin...riktigt Cattis-stil...!! :) Kram kram

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Det är alltid härligt att komma hem till en ljus hall. Så fint du har det!

Hoppas du har haft en riktigt fin måndag. Ha det fint!

himmel och hav sa...

Vad kul att du trivs i din nya lägenhet!
Det ser ljust och fräscht ut!

Ha det gott!
Kram Veronica

Hem och Lycka sa...

Grattis till nya boendet, ser jättefint och fräscht ut! Tack för grattishälsningen hos mig!

kram Mia

Maya sa...

Verkligen ljust ocg fräscht!
Sött med Lyktorna på golvet.
Och jag gillar det vita, funderar starkt på ändra hemma och ha vitt.
Ha en fin dag!
Maya

Grodmamman sa...

Hoppas att allt är bra med dig!
Ta hand om dig!
Kram

Grodmamman sa...

Kul att höra ifrån dig! Hoppas att allt är bra med dig.
Jag har semester och njuter av ledigheten. Vi har inget inplanerat utan tar dagen som den kommer. Vi ska till Rhodos i höst, så jag är gärna hemma nu på semestern och gör lite dagsutflykter bara.
Har du kommit iordning ordentligt i lägenheten nu?
Det är svårt med gardiner, men jag kände när jag satte upp dem att "de här kommer jag att trivas med"!:)
Kramar

Anna´s Hörna sa...

Snygg skohylla, var kommer den ifrån? Har planer på att göra om vår hall.