november 20, 2010

Dags för lite....


.....städning o fejning.....

Julen och dess bestyr är på intågande... Inte för att jag gör någon riktig storstädning bara för att det är jul men lite putsning av fönsterna blir det ju. Och det är det jag ska göra idag.... Har ju inte hur många fönster men det räcker när man inte gillar att göra det!! :o) Men men så är det ibland med vissa saker. Huvudsaken är att de är fina tills adventsstjärnorna ska upp i fönsterna så man får det riktigt mysigt....

Så detta tradiga men nödvändiga inlägg blir det idag!! Och en lika tradig bild... :o)




Nästa gång ni kikar in kanske det blir ett roligare inlägg!!


Kjamis

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Det är inte kul att putsa fönster! Jag putsade sonens i veckan när jag storstädade hans rum och det är verkligen härligt när det är gjort!:) Får se om jag får putsat resten innan det blir för kallt!
Det är en del jag måste ta tag i för att må bättre, men det är inte lätt. Det innebär även att jag kommer att må ännu sämre en stund för att sedan kunna må bättre och det känns jobbigt. Vet inte om jag är redo än.
Kram

Madde sa...

Ne puttsa fönster är ingen hit

Rille sa...

Va fint det blev.
Det är helt ok...bara man har rätt tekniken...och använder rätt medel. Putsade 5/14 fönster med allrengöringsmedel. Flaskorna var så lika...Bara att göra om det.

Angelina sa...

Du verkade jobba på ordentligt i lördags när jag cyklade förbi, duktigt:)

Ses kanske på lördag :)
Kram