november 03, 2010

Det är här....

....jag drömmer mig bort!!

Gillar verkligen mitt stora sovrum med min underbara säng och min mysig läshörna.... Är så mysigt att kura upp sig i fåtöljen med en bra inredningtidning och bara njuta.
LOVE IT!!
Det som ska hända me min lilla fåtölj är att den ska få en liten makeover med ny klädsel och den kommer bli grå.... Och naturligtvis har jag mina favoriter inne i sovrummet och det är min älskade mormors spegel och mina enkla ljusstakar.

Så varsegoda och njut av mitt lilla sovrum som jag gör....





Ha det så bra!!
Kjamis


3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vilket fint sovrum du har! Blev riktigt avundsjuk!;)
Ska bli kul att se fåtöljen sedan, den kommer att bli jätte fin i grått.
Kramar

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så fint du har det i sovrummet. Härligt med ett sovrum man trivs i, det gör nog gått för själen, och sömnen. :-)

Önskar dig en riktigt fin helg!

tina | pepparochvanilj.se sa...

Åh vilken härlig mysmiljö =)

Flera utav detaljerna återfinns även hemma hos oss.... (vi tackar det stora varuhuset för det, eller hur ;)

K R a M // T i n a