juni 24, 2008

En ny vecka...

...och tyvärr så är det tråkiga vädret
fortfarande kvar om man ska vara lite
negativ.... Önskar att det kan komma
lite sommarväder snart!!
Men veckan går ju framåt för det
och så ska det ju vara...
Blir inget hederligt inredningsinlägg
idag utan nått annat!

Jag tog mig en liten tur in till stan
för att fönstershoppa typ. Hade ett
presentkort som jag fick för länge sen
Guldfynd och idag hittade jag
något som jag kan ha nytta av...
Måste ju förnya sig ibland och jag kan
ju inte bara använda mina
egendesignade halsband...

Vad tycker ni om mitt set från Guldfynd?


Kjamis

7 kommentarer:

Vårt lilla hem sa...

Hej!!

Va kul att hitta hit!! Och va roligt att du tittade in hos mig! Jag blir jätteglad om du länkar :) Jag länkar dig tillbaks :)

Vilket fin set du shoppat! Snyggt med svart!

Ha en fin dag!

Kram! Jenny

Malin sa...

Hej vilken fin blogg du har!
Kram Malin

Mamma C sa...

Tack för titten hos mig. Det var snygga saker du köpt på Guld Fynd.
Kram Mamma C

sand mellan tårna sa...

Jag tyckte det var fint och annorlunda.... jättefint faktiskt. Jag använder själv mycket udda smycken..... skall jag vara riktigt fin brukar jag ta ett med pyttesmå pärlor som min dotter gjort på dagis.... ja...det är sant!

Kram L

Radhusdrömmar sa...

Fint smyckesset! det är bra med presentkort.

Ha det gott!

Kram Johanna

Cilla sa...

Fina saker du köpt! Fin sida.'
Kram Cilla

Anonym sa...

Haj kompis! Efter många om och men har jag äntligen hittat till din blogg!! När ska vi fika? Bamsekram från Helena.