juni 15, 2008

Vad har jag gjort...

...i helgen?
Jag var på ett litet besök hos Ikea.
Shoppade lite men det jag verkligen ville ha,
en golvlampa, var slut och kommer
inte in förrän vecka 30....
Lite sur blev jag men alla säger att jag får
vara glad eftersom jag får åka upp en gång
till och det stämmer ju...men lite surer
är jag ändå!!
Det som fick följa med hem var lite nödvändigheter
såsom en dörrmatta, 2 ljuslyktor
till balkongen, ljus, 2 filtar till min lilla kisse,
galgar och garderober man hänger
vinterkläder och så....

Efter det så åkte jag på en annan liten utflykt
till en annan affär och hittade kuddar
till min soffa...jag blev så glader!!
Är fortfarande inte vant mig riktigt än men
jag tycker dom passar in eller??







Kjamis

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Cattis

Kuddarna är jättefina, var hittade du dom någonstans? Hoppas allt är bra med dig annars.

Kram Angelina

Sjöboden sa...

Hej!
Visst är det typiskt när något man ska ha på Ikea är slut... Men jag hade tur sist när det jag gått och funderat på att köpa i över ett år var nersatt i pris! Snacka om tur :-)
kram C