juni 09, 2008

Nu är ja...

...tillbaks!! Har Ni saknat mig??

Jag har saknat er men jag tog mig en liten paus
pga att jag ville spendera lite tid med min sambo
som hade lite semester från sin FN-tjänstgöring...

Så vad har hänt här... Många besök på stranden med
sol och bad, brände mig lite men inte så farligt!!
Sen besök hos familj, kompisar och lite partaj här och där....

Etersom solen har varit framme så har jag det växt på
balkongen så det knakar...små söta, röda och goa bär
har tittat fram! Och ju längre sommaren går så kommer det
nog fler o fler....



Naturligtvis får kissen men vara med på ett litet hörn...
Även hon har njutit ute på balkongen i solen....härligt!


Det var allt för ikväll....ses snart igen!!

Kjamis

3 kommentarer:

Radhusdrömmar sa...

Tack för din kommentar hos mig!
Vad gott med smultron, det är ju verkligen sommar med lite smultron i filen till frukost :-)

Ha det gott!

Kram Johanna

Anonym sa...

Ja vi har saknat dig men förstår varför du varit frånvarande! ;) ha d gott... vi hörs snart ... stooor kram!

Sara sa...

Hej, vad kul att kika in hos en Skånetös! Härliga bärbilder du visar. Fin blogg:)