december 26, 2010

Då var denna julen....

....snart slut!!

Helt otroligt hur tiden kan gå så snabbt... Man har längtat o njutit av tillvaron men sen helt plötsligt så är den nästan över!! Nu får man vänta ett helt år tills man får pynta igen, njuta, slå in julklappar o en massa annat...

Lite snäller hade jag också varit för lite juleklappar fick jag...en mycket nöjd Cattis är jag!!

Nu ska jag njuta av det som ni ser på bilden...tända ljus o skumtomtar!!


God fortsättning på er alla!!
Kjamis

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vi pratade om detta tidigare idag. Allt man har grejat och donat i en månad nästan och nu är det redan över!:)
Jag tog det säkra framför det osäkra och köpte mig en egen julklapp. På så vis fick jag det jag önskade mig mest!:)
Kram

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Jag tycker helt klart vi kan utöka julhelgen med ett par dagar - den är allför kort!

Hoppas du har det mysigt nu i mellandagarna också. Ha det fint!