maj 20, 2008

Nu har jag äntligen...

...bestämt mig!
Det blir den beiga överdraget till fåtöljen och fotpallen!

Anledningen till att jag valde det är för att man kan
skifta med kuddar och filtar hur man vill...och då blir
ju det en ny look för en billigare peng oftare.
Och jag tror i längden kommer jag att trivas mer
med att det är enhetligt...

Så nu blir det lite nya inköp och då trivs ju jag...



(Bilden lånad från Bemz)



(Bilden är lånad från Bemz)

Den här lampan som dom har på Ikea, barometer

vill jag ha vid sidan av fåtöljen...



(Bilden är lånad från Ikea)


Lite nya kuddar och filtar kommer det bli kanon...

Denna kudden hittade jag Åhlens
hemsida, lite fräck...får se vad det blir sen

när jag har kollat runt mer.



(Bilden är lånad från Åhlens)


Det var allt för ikväll...


Kjamis

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer bli jättesnyggt Cattis! Hela rummet kommer bli görfint o enhetligt!:) Hoppas vi får se det sen!

Kraaam!

Helene på Rörvik sa...

Hej Cattis! Jag tycker att du gjorde ett jättebra val håller med om att man kan ha olika kuddar och plädar i olika mönster och färger isället :-) Lampan är jäätesnygg!
Kram Helene

Lilla Blanka sa...

Hej Cattis!

Bra val, det kommer bli jättesnyggt!
Åh vad kul att shoppa lite nyheter..hihi, det har blivit väldigt mycket loppis för mig på sistone så jag längtar till lite "riktig" shopping nu :)

Kram
Mia

Titti underkalas-eken sa...

Det ska bli spännande att få se den "nya" vardagsrummet sen! Det komer att bli jättesnyggt!
Vi är 40 st som byter gåvor genom "Vita Gåvor". Ha en bra dag! /Kramiz

Anonym sa...

Blir jättefint! :)

Anonym sa...

Hej hej! Jättesnygg lampa... typisk cattis lampa... passar nog kanon! ;) kram

Hem och Lycka sa...

Blir kanonfint! Gillar också lampan, hoppas på att kunna köpa bordsvarianten till sovrummet så småningom. kram!

Linda -Galleri Palla sa...

Tummen upp härifrån! kram