maj 04, 2008

Lite om mig....

...själv... Fått en liten utmaning av "Husnummer 30" så här kommer den!!

Nämn tre namn du går under:

- Cattis är det namn som sägs flest gånger under dagen
- Älskling av gubben när jag är snäller
- Catarina när det är någon ska pratar allvar med mig
(För det mesta mamma och gubben)


Nämn tre saker som skrämmer dig:

- Ormar, slibbiga och äckliga är dom!
- Att nära och kära ska bli allvarligt sjuka...
- Alla hemska saker som händer i vår värld...


Nämn tre saker du gärna har på dig:

- Förlovningsring
- Nått svart plagg
- Just nu Foppa-tofflor


Nämn tre sanningar om dig själv:

- Jag gillar inte alls att städa
- Jag kan inte baka kakor som behöver rullas i längder
- Att jag är en liten pyssel-fantast när andan faller på...


Nämn tre saker du verkligen vill ha:
- Pengar skulle jag vilja vinna...finns alltid hål som man kan stoppa
pengarna i... ;)
- Ett nytt vardagsrum
- Just nu åka hem och vara ute i solen!!

Denna lilla utmaning skickar jag till alla dom som vill dela med sig lite om sig själva...hoppas det är någon som nappar!!
En liten kisse ville bara visa hur mycket hon trivs i solen!!

Kjamis

1 kommentar:

Nettan sa...

Härliga svar på din utmaning - Kul nu vet man mer om dig !!
Kram Nettan