april 29, 2008

Balkongen...

....är nästan färdig!! Penseérna och mina smultronplantor är på sin plats....
Penseérna fick en ny balkonglåda i svart fast det inte är en sån jag vill ha...
Men så länge får den vara där!!
Hoppas jag får några smultron i sommar....

Ett annat litet inköp är en ny lykta utanför entrén...blir ni förvånade??
Har länge suktat efter en snygg lykta i trä och hittade en på Village men jag tyckte den var lite dyr... Och häromdagen hittade ja något liknade på Maxi som fick följa med hem!!! Billigare och snygg så glad blev ja...
Kjamis

8 kommentarer:

husnummer30 sa...

Å vad avundsjuk jag blir! Vi har ingen balkong i denna lägenhet och jag längtar verkligen efter en - eller helst en liten trädgård. I förra lägenheten hade vi balkong som jag fyllde med blommor varje sommar. VILL NU!!!

Söt liten lykta. Alltid skoj med något fint att pynta entrén med.

Må gott! //Jill.

Nettan sa...

Så fint du fixat det på balkongen !
Hinken med smultronen i gillade jag =0) & lyktan va oxå snygg !
Ha en fin Valborgsmäss..
kram Nettan

Hem och Lycka sa...

Vad fint det blev, penséer har jag också. Tänk, jag börjar redan få begynnelse till blommande smultron här i trädgården!

Lyktan var ju ett fynd, tycker jag hittar bra grejer på Ica Maxi med jämna mellanrum. Kram!

Helene på Rörvik sa...

Så fint du har gjort, hoppas det blir mycket smultron.
Ha en fin dag!
Karm helene

husnummer30 sa...

Hej igen!

Jag har en utmaning till dig. Om du är sugen på att vara med...

Ha det fint! //Jill.

A home far away sa...

Balkongen är verkligen jättefin, kul att fixa iordning nu på våren.

Kram från Singapore

A home far away sa...

hej på dig igen!
Såg att du länkat till mig och tack o bock för det, men kan du ändra till a home far away. Vita änglar hette jag ju för sååå länge sen:-)däremellan var det ju Making it lovely, hihi!

IKT i min vardag sa...

När man inte har trädgård så är man väldigt glad att man har balkong, det är iallafall jag ;-)
Min balkong är så knökad med växter nu så jag knappt får plats...
Smultronspannen gillade jag mycket!

Kram