april 03, 2008

Min första utmärkelse...



Tack så jättemycket Helene..det värmde att du gillar min blogg!!


Det finns så många fina och underbara bloggar i bloggvärlden som ger en massa inspiration. Så det är inget lätt val men nu har jag valt efter många om och men vem jag vill dela med mig till...

Dom jag delar ut denna utmärkelsen till är...

Jennie http://villaelvakulla.blogspot.com/
Josephine http://bjorkvagen15.blogspot.com/
Sofia http://igronahuset.blogspot.com/


Ha en fortsatt mysig dag!

Kjamis

6 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Grattis till utmärkelsen! Det måste kännas kul!

Kram Maud

Josephine sa...

Tack så jättemycket! Är inne i någon jättebloggtorka just nu, men detta gav mig absolut inspiration till att fixa ett inlägg i helgen. Jag blev jätteglad, så himla roligt!! Har lite nyheter att visa upp så det vore dags att blogga nu.

Tack tack tack!!

Kram/björkvägen 15

Linda -Galleri Palla sa...

Wow vad kul! Grattis till dig Cattis (moahahahaha, hörde du rimmet...)

Villa elva-kulla sa...

Men å vad glad jag bli, tack så väldigt mycket...
Har inte varit in på bloggen förrän idag, haft fullt upp i skolan, men nu ska här skrivas nya inlägg.
Kram på dig.
/ Jennie

Ulli sa...

Ett jättegrattis till utmärkelsen!
Hittade din blogg via Jennie med den fina bloggen Villa Elva-Kulla. Du har en fin, inspirerande blogg. Visst är det kul med inredning!

Kram Ulli

A home far away sa...

Grattis till utmärkelsen och jag är helt säker på att det är andra som gillar din blogg också:-) ja typ jag!

Må gott