april 07, 2008

Då var det dags....

...att visa mitt lilla kök!

Så här ser det ut...och det jag älskar med köket är det är så öppet på nått sätt....


En liten matplats har vi me men inte med det köksbord och stolar vi vill ha... Har inte hittat det vi vill ha så detta får finnas där så länge!!

Nej men titta..ljuslyktor i mitt hem...vad konstigt eller vad säger ni...

En av mina favoriter..min moccamaster som jag fick på min 30-årsdag av min familj!! Love it...

Naturligtvis måste ju kissen ha en liten matplats där hon kan få lite smått och gott....
Måste ju också visa ett tillskott till min "ljussamling"...inget jättebra bild men den är så mysig och man kan använda den till mycket! Man behöver alltså inte bara ha ljus i den...

Det var allt för denna gången...

Kjamis

5 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hej hej!! Så fint kök du har!!! o gossig liten kisse med!!!!

Ha en skön vecka!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

A home far away sa...

ack för besöket hos mig, jag blir så glad!
Ditt kök, wow det är verkligen fint, älskar vitt kakel.

Självklart får du länka åter igen jag blir bara glad:-) jag får skärpa mig, jag har ej lärt mig hur man länkar än, skäms på mig...jag länkar tillbaka när jag kan ok?:-)

Linda -Galleri Palla sa...

Trevligt! Gillar det vita kaklet och kontrasten med bänksskivan.
Ljuslyktor- ååå det var förvånande... Fast vet du vad, jag har också köpt en ny ljuslykta...
Kram!

Titti underkalas-eken sa...

Hej!
Vad spännande att få se mer av ditt fina hem! Det är evkligen läckert! Kramiz!

www.nestorforlag.se sa...

ville bara säga hej innan jag vandrade vidare