april 01, 2008

Min tisdagkväll...

...innehåller detta...




Att läsa "Allt i hemmet" längtar jag efter men att äta pencillin mot bihålsinflammation är inget jag har längtat efter... Men men det får jag väl ta!!
Har varit allmänt förkylder i någon vecka nu och resultatet blev till slut bihålsinflammtion....så nu är det bara att le och äta lite penicillin i 10 dagar!!



Så det blev inget inredningsinlägg ikväll utan ett "tycka synd om mig"-inlägg!!


Så jag och mina lilla kissen tar en allmän

slappe-kväll och försöker vila upp oss...


Kjamis

8 kommentarer:

Titti underkalas-eken sa...

Åh, stackars dej med bihåleinflammtion!! Men vilken fin blogg! Och gullig katt!!Vad heter den?? /Kramiz Cetsy

Sofia på Me and my home sa...

Usch din stackare... krya på dej så gott det går!! Kram Sofia

tinaminastina sa...

Hej!Vad kul att hitta hit och vilken fin blogg du har!!Inget vidare att vara sjuk,hoppas det går över snart! Blir jätteglad att du vill länka...nu ska jag kika runt lite här!
Ha det gott!
kram/tina

Maria sa...

Åh, gud vad tråkigt! Tur du har lite bra läsning att se fram emot!

Anonym sa...

Trist Cattis- krya på dig!
Jag ser att du skrivit min länk som newht´s home...du vet att ett snabel A uttalas AT som i engelskan? så det finns en mening med att jag har döpt min blogg som den heter...sen uttalas mitt nick så här; NJUT...häftigt va?

Njut at home...eller som den heter;
newht@home....

hehe, knasig jag e va;)

Cattis sa...

Mari: Tack så mycket för hjälpen.. Ändrad nu!!

Tack så mycket för er omtanke allihopa!! Det värmer....

svartataket sa...

usch då,ja min kväll var nästan likadan.
Krya på dig!

Helene på Rörvik sa...

Du har något at hämta hos mig...
Hoppas att du är bättre nu i bi hållorna!
Ha det bra!
Helene