april 24, 2008

Lovade....

Ja då var det torsdag och snart helg igen...
Ska bli skönt tycker ja!!
Vad händer i helgen kan man undra sig
men man får ta och fixa och dona här hemma
lite med fortsätta vårstäda balkongen
kanske...om vädret tillåter!

Sen så hittade jag ett tyg som jag köpt för ett
tag sen på ikea till mitt kök, men ångrade mig sen
så det blev ett nytt kökstyg från en annan affär.
Och nu har ja funderat på att sy några
kuddfodral av det... Får suga lite mer på den
karamellen och se hur och vad det blir...


Nu till sist kommer bilden på vad man kan använda
den svarta saken jag visade i mitt förra inlägg....




Det är ett hjälpmedel till mobilen så man

slipper sladdar på golvet och så....

Tyckte det var ett väldigt bra hjälpmedel!!!

Så det var allt för ikväller!!

Kjamis

3 kommentarer:

Nettan sa...

*haha* försökte gissa vad man skulle ha den till, men det där kom jag aldrig på ;0)...så smart !!
Ha en skön Helg..
Kram Nettan

Gårdsromantik sa...

Visst är det härligt med vårstök!
Man hittar så många fina saker man glömt att man hade!

KramMaud

Helene på Rörvik sa...

Vilken bra grej, det kunde jag inte gissa!
Må så gott!
Kram Helene