juli 10, 2008

Inlägget idag...

...är inget speciellt utan jag ville bara visa att jag lever!
Här hemma har det vart lugnt inte mycket
som har hänt ...lite småplock här och där...

I dagens inlägg vill jag visa ett halsband som
jag använder så mycket som möjligt...
Jag älskar det!
Och denna underbara tjej som har tillverka
det vill jag uppmärksamma! Många kanske redan känner
till detta men några kanske inte gör det..så varsegoda
att gå in och kolla in Inredningsgalen
nere i mina favoritbloggar...

Utöver dessa vackra smycken har hon ett jättemysigt
hem som man bara skulle vilja flytta in i!!

Tack så mycket Maria än en gång!




Kjamis

2 kommentarer:

Vardagstugg sa...

vilket fint halsband..sånt skulle jag ärna ha haft! Enkelt och snyggt - i like!

Ha en trevlig kväll och helg!

Annelie

Sara sa...

ja sådana smycken är väldigt fina och personliga.