juli 07, 2008

Lite bilder....

...från min lilla tripp till Göteborg...
Vår lilla resa började kl.9.20 på morgonen
med ett bussbolag...
Så här pigga och glada ser mina

underbara vänner ut när vår resa började...

När vi kom till Göteborg hade vi en lite shoppingtur...Sprang ut och in i massa butiker men shppingen för mig var rätt så lugn, men 2 linnen o lite underkläder föjde me hem! Sen började uppladdningen inför huvudattraktionen...
Bruce Springsteen!!

Här har ni lilla mig som är väldigt glader att konsterten snart ska börja...

Och nu börjar den.....JIPPI!!

Han är så jäkla bra.... Hela Ullevi rockade tillsammans med han! Även jag och Malin....

Jag säger bara Bruce Springsteen är såååå jäkla bra!! Vi var inte riktigt så pigga när vi kom hem kl.04.30 men ändå så glada att vi hade sett han!!

Det var allt för idag....

Kjamis

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bilderna är såååå bra! ;) Kram

Hem och Lycka sa...

Vad skoj att ni såg Bruce! Jag såg honom (hmm, låt mig tänka..) kan det ha varit 2003 kanske?

kram

Linda -Galleri Palla sa...

Kuliga bilder! Själv kanske det blir fribiljetter (via svärmor ;)) till Uggla imorgon. Inte lika ösigt kanske, men men... Älskar sommarkonserter dock. The Ark mfl har jag varit på i några år nu. Kram!

sand mellan tårna sa...

Härligt!! Jag var på Mr Springsteen för ganska många år sedan då han spelade på Stockholms Stadion. Det var så himla bra!!! Han är ju verkligen The BOSS!!!

Ha det gott!

Kram L

Ps) Molnig morgon, men håller tummarna för eftermiddagen....

Maria sa...

Låter som en toppen kväll, har en vän som var där och hon tycket det var helt underbart!!!
Kul att du gillar ditt halsband, då blir jag glad!!!¨
Ha det bra

Frida sa...

Där var jag med! Den konserten glömmer man inte i första taget! Det är den bästa jag någonsin har varit på, bra bilder du tog. Vi satt ganska långt bort så våra blev inte lika bra:-(
Kram Frida