juli 15, 2008

Lite nya inköp...

...har jag köpt...lite små saker men det
förgyller ju också tillvaron eller hur??

Denna gången behövde jag lite nya
växter i köksfönstret och det
hittade ja... Hjärtan på tråd
fick följa med mig hem i en kasse men
även 2 små söta guldkronor... Vet inte
riktigt om jag det är jag att ha något sånt
men man måste ju testa ju....


Nu kommer jag ta mig en liten
paus från bloggen, men så fort jag får
möjlighet kommer ja in o ger er
några nya inlägg, om ni intresserade
av att titta in en liten runda....

Så ni får ha det så mysigt så länge,
så ses vi snart igen!!


Kjamis

3 kommentarer:

Anonym sa...

helt ok, vi vet ju varför det blir paus! ;) ha det bra, kram

Sofia på Me and my home sa...

Vilka gulliga små kronor!!
Hoppas allt är bra med dig! Kram!

sand mellan tårna sa...

Supersöta kronor, även om det inte är jag skulle de vara jättegulliga i min dotters blommor.

Var har du köpt dem? Vill jättegärna ha!

Hörs när du kommer tillbaka!

Kram L