juli 28, 2008

Här kommer en....

...liten "rapport" från vår underbara weekendresa
till Göteborg.. Det var jätteskönt att
bara komma iväg och bo på hotell och
njuta av tillvaron...

Hela helgen bestod av god mat och dryck,
shopping, umgänge med lite vänner, värme
och så vidare....helt underbart!!

Här kommer en några kort på vår lilla tripp och
längst ner mina inköp som jag hittade...
Om ni inte ser så hittade jag 4 st svarta
handdukar, pensel, presentpapper, 3 st skor
och lite parfym!
Hoppas ni inte blir allt för som trötta innan ni har
tittat igenom då...


Kjamis

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser trevligt ut! ;) Inköpen ser inte heller så dumma ut! kram

Anonym sa...

Såg ut som ni hade det riktigt mysigt i Göteborg :-)

husnummer30 sa...

Låter (och ser ut) som en härlig helg! Precis en sån som man behöver ibland.

Hoppas annars att sommaren varit bra. Här har det ju hänt en del som jag måste ta igen nu. Tar mig i sakta mak tillbaka från min långa bloggpaus.

Ha det nu fortsatt fint i veckan!
//Jill.