augusti 04, 2008

Varit lite frånvarande...

...från min lilla blogg och det ber jag om
ursäkt för!

Min lilla sambo fick en extra vecka hemma och
då blir det att man lägger allt annat åt sidan
och spenderar all tid tillsammans...
Men nu har han åkt iväg på sin FN-tjänstgöring
igen och jag och kissen är hemma själva igen....

Har inget speciellt att berätta idag utan ville
bara visa att jag lever... Nu är man inne på
sin sista semestervecka så på måndag
är det dags att masa sig till jobbet!
Så dennna veckan blir det lite av varje...just idag
är det lite rensning och så! Behövde en liten paus
och då hamnade jag här... Dagens bild blir av min
lilla fotomodell Esther... Jag säger bara tänk om
man kunde vara en katt ibland!!

Kjamis

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så gosigt det ser ut :-)

Helene på Rörvik sa...

Det ser härligt ut!
Ha det bra!
Kram Helene

sand mellan tårna sa...

tack för dina rara ord! jag skulle också ha katt om jag kunde, men jag är allergisk :(

Kjamis till dig från mig ;)

A home far away sa...

Vilken liten sötnos, för 2 veckor sedan köpte vi en ragdoll katt här i Singapore, låter kanske konstigt men vi har haft honom på prov sen dess för att se om det funkar med våra hundar och det gör det. Även med fåglarna o fiskarna, haha!

Ha en fin dag
//Gunilla

A home far away sa...

Hej igen!
Jo det funkar bra med kissen o hundarna han är rätt cool med dom faktiskt.

Kram Gunilla

Nettan sa...

Tack för titten hos mig, & vad söt hon är din Esther ( stavas det så ) !?
Ja, tänk om man va katt, bara lägga sig ner & slappa ..*fniss* & bara att jama så kommer maten !

Har ju en själv en hankatt vid namn Gizmo som blir 6 år den 21 Aug., han är stor & beter sig som en hund =0)

Vad tråkigt att din sambo åkt, ska han va borta länge ?

Kram, Nettan

...med tiden som hjälp-Linda sa...

När man betraktar en katt som vilar får men verkligen känslan av att de är ena riktiga livsnjutare!!!! //Linda