augusti 15, 2008

Tiden går och går...

....och man kan inte fatta att sommaren
är slut.... För så känns det som eftersom man
själv har börjat jobba men också pga att det
är regnigt och blåsigt om dagarna! Hoppas det
kommer lite mer värme så man slipper ta fram
höstjackan redan....

Apropå tiden så fick jag häromdagen åka och
kolla på ny köksklocka eftersom min andra
gått i sönder... Det tråkiga var att jag gillade
min gamla köksklocka jättemycket så nu var det
bara att leta... Och till slut hittade ja en liknande
men det som va annorlunda var färgen... Att gå
från en färgklick som röd till en äggskalsfärgad
typ är lite skillnad. Men det fanns tyvärr ingen som
jag gillade och denna stilen på klocka gillar ja så
jag tog den! Missförstå mig inte nu med att jag inte
gillar denna nyinköpta klocka för det gör ja....det är
bara en vanesak med färgen.... :)


Ha en bra fredag!!
Önskar er en riktigt mysig helg också....
Kjamis

2 kommentarer:

Linda -Galleri Palla sa...

O la la, de är snygga de klockorna! KRAM!

Anonym sa...

50-tal så det står härliga till! :D förstår att det är ovant att inte ha en röd! :D men nu har du också en ursäkt om du glömmer av tiden... när man inte ser klockan mot bakgrunden lika lätt! ;-)