augusti 12, 2008

Är lite stolt...

....över min lilla klockranka
på min lilla balkong....

Hade först ingen aning av vad som hade
planteras i zinkhinken av min svärfar!!
Så när denna fina ranka började växa
tänkte ja ska det bara bli gröna blad som
kommer att växa så det knackar...
Men till slut så kom det några konstiga saker
som ser, ja jag vet inte hur man ska förklara
hur dom ser ut... Istället kommer ni få se bilder
från knopp till en väldigt fin blomma....

Detta är alltså en klockranka och jag är väldigt stolt över den.... Och på min planta finns det många blivanda
blommor! Knäppt inlägg kanske men men....

Tack så mycket för hjälpen med tips för hur ja
kan använda mina glasflaskor!! Får se vad det
blir.....

Det var allt för idag!!

Kjamis

2 kommentarer:

Nettan sa...

Åh vilka söta blommor den har, men jag tror inte jag hört talas om den växten förrut?!
Nån gång ska va den första ;0).
Klart du ska va stolt över den =0)

Kram, Nettan

A home far away sa...

Oj så fin den är klockrankan, den ser väldigt kraftig ut, vilket i blommors värld är ett jätteplus:-

Ha en fin fortsat dag
Kram Gunilla i Singapore