augusti 19, 2008

Idag blev man glad....

...när man såg posten!!
En kär vän har hittat hem till mig o det
är naturligtvis IKEA-katalogen....
Denna kära vän kommer man att kolla
igenom avigt och rätt....

Ska bli kul att se vad deras nyheter är
för några i år, så när jag har läst igenom
den riktigt kanske ja visar några favisar
här inne på bloggen!

Men just nu får ni vänta och se och kanske
till och med njuta lite själva av IKEA:s nyheter

Så även idag får Esther leka lite fotomodell
här inne på bloggen...men min lilla blogg handlar
ju om allt mitt hjärta håller kärt så det är ju
inte så kontigt att hon är med...




Kjamis

2 kommentarer:

Nettan sa...

Åh, har du fått IKEA katalogen, inte jag =0(, hoppas den kommer i lådan imorrn...
Så söt hon är Esther =0)

Kram, Nettan

Anonym sa...

Hej svejs...

hitta din blogg till slut!!!


Kram mitt hjärta!

Håkan