september 14, 2009

En mysig liten...


...utflykt gjorde vi igår...

Vi åkte inte så långt utan bara precis i utkanten av där vi bor till nått som heter Lillö. Det är mysigt att bara ut gå lite och fotografera en massa....Jag är ingen mästerfotograf men tycker det är skoj att bara leka lite med olika motiv i naturen.. Vädret var väl inte det bästa men lite mulet och lite duggregn men det gick ändå...finns ju inga dåliga väder bara dåliga kläder!!

Här kommer några bilder från vår lilla utflykt....













Det var allt för mig ikväll...
Önskar er en forsatt bra vecka!
Kjamis

8 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vackra bilder!
Och visst är det härligt att vara gift! Jag går omkring med ett litet leende på läpparna hela tiden och tittar på min ring och minns lyckan när jag fick den!:) Har idag sett ännu mer bilder från bröllopet och det syns verkligen hur lyckliga vi är och hur kul vi hade det!:)
Kram

Helen sa...

Fina bilder!

Grodmamman sa...

Klart du får länka!:) Lite lustigt faktiskt, jag tänkte fråga dig detsamma när jag var inne här igår!:)
Jag hade också köpt cd-skivor, men än så länge har jag fått korten ändå. Vi var ju inte så många!:)
Kram

Anonym sa...

Måste bara få fråga varför du skriver 'Kjamis'...det heter ju inte så och låter rätt löjligt oxå faktiskt... Hälsn. Petra

Cattis sa...

Petra - För att jag tycker det låter lite mysigt så därför jag gör ja det....

Kjamis på dig!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hallojs..hittade hit fr grdmamman...mysig blogg o häelig utflykt ni vart på!!

kram millan

VITA NYANSER sa...

Så fina bilder du har tagit! Åh vad härligt att strosa runt där!

Kram L-L

Anonym sa...

Vilka finfinabilder..Visst lever vi i ett vackert land? Hälsningar Görel